15 citate despre magia cititului

V-ați gândit vreodată să scrieți voi înșivă o carte?



















Relaxează-te citind o carte și lasă ca magia ei să te învăluie!



















Citind chiar și o singură carte, vom putea să găsim liniștea de care aveam nevoie.



Haha, de ce ne-am pierde timpul judecând ce fac alți oameni, când am putea să citim o carte bună?


Dacă știi locația bibliotecii, poți spune că ai găsit cheia cunoașterii.


Acel sentiment frumos în care o carte nu te lasă să revii la propria ta viață...


Cu siguranță este mai interesant să trăiești mai multe vieți în același timp, decât să lași ca zilele să semene între ele.


Secretele cunoașterii se găsesc numai în cărți.

Oh, cât de frumos ar fi să ne sunăm acum scriitorul preferat și să vorbim cu el ca și cum am sta de vorbă cu un amic...



















Fiecare cititor are propria sa viziune.


De câte ori nu mi s-a întâmplat să termin o carte și să stau câteva momente ca să realizez asta...



Acel moment când termini o carte bună și spui “e cartea mea preferată!”, ca mai apoi să citești o altă carte bună despre care să spui același lucru…


Deși am vrea ca timpul să fie infinit atunci când citim, se pare că nu este așa… Și totuși, atâtea cărți așteaptă să fie citite!

Cum vi s-au părut citatele? V-ați regăsit în ele?

0 gânduri frumoase:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.