Cărți în ton cu primăvara - Raftul Denisei


Heii, dragilor! Nu știu dacă aceste cărți au legătură cu primăvara, însă coperțile lor mă duc cu gândul la acest anotimp, așa că m-am gândit să vi le arăt și vouă. Dați click pe imagine dacă vă interesează despre ce este cartea. :D



Eu una iubesc cărțile de la Humanitas – Raftul Denisei, coperțile lăsându-mă mască de fiecare dată. O să urmeze acest gen de articol și cu alte edituri, când o să găsesc niște coperți așa colorate și frumoase. >:D< Vouă cum vi se par cărțile prezentate? Dacă le-ați citit, aștept păreri. O zi relaxantă vă doresc!

6 gânduri frumoase:

  1. Ce postare frumoasă! Am citit Komayo- Povestea unei gheișe și Vechiul oraș imperial. Ambele mi s-au părut bunicele, dar nu m-au impresionat. Prima, dacă îmi amintesc corect(am citit-o acum câțiva ani), nu are nicio legătură cu primăvara. În schimb în cea de-a doua chiar se pune destul de mult accent pe instaurarea acestui anotimp, el fiind poate și o metaforă pentru schimbările prin care trec protagonista și orașul Kyoto. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, ce interesantă sună a 2-a. O s-o citesc și eu dacă o să am ocazia, mai ales dacă o să-mi placă stilul autorului. Acum citesc de la el "Valsul florilor" și mi se pare că e lipsită de acțiune, dar rămâne de văzut. Mulțumesc pentru comentariu și îți doresc o primăvară minunată, plină de bucurii și lecturi frumoase! >:D<

      Ștergere
    2. Nici „Vechiul oraș imperial” nu a avut prea multă acțiune. Mi-a displăcut acest lucru, dar cartea a fost ok. Însă sincer, acum că mi-am adus aminte de ea, simt dorința să o recitesc. Cred că aș percepe-o în mod diferit a doua oară. Probabil că stilul lui Kawabata nu prea se potrivește celor dornici de acțiune și ceva palpitant, ci firilor mai meditative, ce au răbdare să analizeze nuanțele din fiecare frază. :D

      Ștergere
    3. Aș zice că eu adopt ambele stiluri, însă totuși parcă e totul prea monoton. Oricum, tot aș vrea să încerc și alte cărți scrise de el. :D Să știi că și eu mă gândeam la unele cărți, cum ar fi să le recitesc și să văd cum le-aș percepe de data asta, însă apoi mă gândesc că sunt atâtea cărți frumoase și aș vrea să le acord și lor o șansă! Dar mna, știi cum e, sunt atât de multe cărți și atât de puțin timp...

      Ștergere
  2. Waw, ce de cărți minunate! Sinceră să fiu,nu am citit nici o carte de la Humanitas. Datorită articolului tău mi le-aș lua pe toate! :)) vaii, și ce frumoase sunt coperțile! ^.^
    Frumos articol, să ne mai arăți și pe viitor cărțile altor edituri!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, și eu mi le-aș lua pe toate, chiar și numai să mă holbez la coperți. :)) Nu știu conținutul acestor cărți cât de bun e, dar în general cele de la Humanitas eu zic că sunt de calitate și merită.
      Abia aștept să mai fac un articol așa, mă bucur că ți-a plăcut.
      O seară frumoasă și îți doresc o primăvară excelentă, draga mea! :*

      Ștergere

Un produs Blogger.