Cărți noi în bibliotecă

Heii, dragilor! Am strâns câteva cărticele noi în bibliotecă, drept pentru care vreau să îmi împărtășesc cu voi bucuria. :D




Aceste două cărți le-am primit de la autoare, căreia îi mulțumesc extrem de mult. Am fost foarte bucuroasă să văd că-mi trimite mesaj și că mă întreabă dacă vreau să îmi trimită cărțile. Cel puțin Marat: Iubirea are spini era pe lista mea, așa că abia aștept să o citesc și să descopăr stilul Natașei Alina Culea, care deja mi-a făcut o impresie bună prin gestul ei.




Acestea sunt achiziții proprii. Probabil că ați tot văzut anunțuri despre ele, deoarece le-am luat de la chioșcul de ziare cu 7 lei (ambele volume). Deși, sincer, nici măcar nu știu despre ce este vorba în ele, mi s-a părut un preț minunat și oricum voiam să încerc ceva de la Charlotte Bronte. Ah, și coperțile sunt atât de simpatice! (S-ar putea să le mai găsiți și voi, dacă le căutați bine.)




Cămașa lui am primit-o drept sponsorizare de la Librex.ro, cărora le mulțumesc foarte mult. Am participat la relativ multe concursuri în speranța că o s-o câștig, iar la liceu chiar vorbeam cu câteva colege despre ea, iar cei de la Librex mi-au făcut surpriza să mi-o trimită. Îmi aduce puțin aminte de cartea “De vorbă cu Emma”, însă rămâne de văzut. Trebuie să vă spun însă că am citit primele pagini (din curiozitate) și am văzut greșeala gramaticală fatală: care, în loc de pe care. Din acest punct de vedere, m-a lăsat puțin dezamăgită, dar tot vreau să o încerc.




Pe aceasta am câștigat-o de pe blogul Literatura pe tocuri. Le mulțumesc mult lui Mili și Iasmy, care nu numai că mi-au trimis cărticica, ci mi-au dat și un semn de carte pe care-l ador și un mărțișor pe care este lipit un mesaj drăguț. Am fost surprins plăcută de cât și-au dat interesul, însă eram totuși sigură că o să fie ceva de calitate. Am câștigat destul de multe cărți de pe acest blog și mă bucur că am câștigat și Seducție fatală”, de care, sincer, nu știu absolut nimic. :))



Țin să îmi cer scuze pentru absența de pe blog  asta nu ca o scuză, ci mai mult ca o explicație  a fost o săptămână încărcată de teste și stres, așa că, cel puțin de recenzii nu mi-am mai făcut eu timp, nu că nu am avut timp. Promit totuși să revin cu recenzia cărții “Arta visării, care a fost tare simpatică.

Voi ce mai citiți, cu ce cărți v-ați înnoit biblioteca? >:D<

7 gânduri frumoase:

  1. Ce cărți frumoasee! Am văzut și eu cărțile lui Charlotte Bronte. Acum citesc scrisă de ea, "Jane Eyre" și este o carte destul de grea! E frumoasă, dar are prea multe descrieri și asta îmi cam îngreunează cititul.
    "Cămașă mea" am tot văzut-o și eu, dar vai, că tare populară e. Nu știu și cât de bună ar fi. Dar așteptăm recenzia ta!
    Spor la lecturi frumoase și o seară minunată! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uu, și eu voiam să citesc "Jane Eyre". Hmm, nu știu, au început să îmi placă descrierile, dar mna, poate și mie o să mi se pară greoi stilul ei.
      Da, sincer, nu mai sunt așa entuziasmată de "Cămașa lui", dar vreau să văd ce-i de capul ei.
      O seară minunată îți doresc, Dariaa. Spor la citit, pupicei! :*

      Ștergere
  2. Frumoase cărți! Eu mi-am luat recent "Misery" de Stephen King și am început să citesc. Este foarte interesantă.
    Spor la lectură!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waa, o am și eu prin bibliotecă, dar până acum n-am încercat nimic de Stephen King. Poate o să încerc într-o zi, cine știe, momentan nu prea mă atrage genul horror. Aștept totuși să-mi spui cum a fost, poate mă faci și pe mine să o citesc.
      Bine ai venit pe blog și spor la citit! >:D<

      Ștergere
  3. Frumoase carticele, mi-au facut si mie cu ochiul acele carti scrise de Charlotte Bronte desi nu am luat nimic pana acum. Iar de Natasa Alina Culea nu am auzit pana in prezent, asteptam recenziile. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am zis să încerc cu acele cărticele scrise de Charlotte Bronte, arătau oricum prea drăgălașe, așa micuțe. Cât despre recenzii, sper să îmi fac timp să citesc cărțile pe care le-am acumulat luna asta. :D Pupicei, o zi frumoasă îți doresc!

      Ștergere

Un produs Blogger.