O primăvară minunată vă doresc!

Dragilor, vă doresc o primăvară extraordinară, plină de veselie și împlinire sufletească! Lăsați culoarea să vă umple sufletele, zâmbiți mai des și vedeți numai părțile frumoase în orice situație!



Nu știu de voi, dar mie primăvara mi se pare cel mai colorat și vesel anotimp, așa că eu una vreau să mă bucur din inimă de el. Am început să mă bucur de fiecare zi, să apreciez mai mult fiecare moment pe care viața mi-l oferă, drept pentru care vă îndemn să încercați și voi acest lucru. O să vă simțiți mai liberi și împăcați cu voi înșivă. :D

Eu mi-am făcut un cadou de 1 martie și mi-am cumpărat o cărticică care, zic eu, are legătură cu primăvara. Îmi doream mult să citesc ceva de la Yasunari Kawabata, așa că am zis să încep cu o lectură în ton cu atmosfera acestei luni deosebite.


Voi cum vă bucurați de această perioadă semnificativă, ce vreți să schimbați în atitudinea voastră, ce cărți mai citiți și ați primit mărțișoare/floricele azi? :D Haha, știu că am pus prea multe întrebări, dar mă simt bucuroasă și vreau să văd ce mai faceți.


2 gânduri frumoase:

  1. Ce bine arată copertă! Și titlul e atrăgător!
    Mulțumim, asemenea! Să ai o primăvară care să-ți învăluiască sufletul cu flori și zâmbete! Te pup! ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, știu, mi-au plăcut și mie titlul și coperta, dar sunt puțin dezamăgită de conținut, mă așteptam la altceva.
      Mulțumesc, Dariaa! Te pup și te îmbrățișez cu drag! >:D<

      Ștergere

Un produs Blogger.