Sponsor nou - Târgul cărții

Dragilor, mă bucur să vă spun că blogul are un nou sponsor mult dorit, și anume, Târgul Cărții. Dacă veți intra pe site-ul lor, veți observa că au atât cărți noi, cât și vechi, la niște prețuri extraordinare. Puteți comanda de pe site sau, dacă sunteți din București, să mergeți la magazinul lor care este pe la Universitate.



Deja mi-au dat o carte pe care abia așteptam să pun mâinile, Momentul nostru infinit”. Iubesc atât titlul, cât și coperta, iar dacă îmi va plăcea și conținutul, cu siguranță va apărea recenzia pe blog în scurt timp. La ei pe site o găsiți cu 43% reducere, fiind la prețul de 20 de lei. Mi se pare o ofertă nemaipomenită, așa că, dacă voiați să o achiziționați, cred că aici vi se va părea un preț convenabil.


Mulțumesc mult, Târgul Cărții, pentru ocazia de a colabora cu voi și pentru frumoasa cărticică! :D

Voi cu ce vă mai delectați, dragii mei?

P.S. Ia uitați ce brățară frumoasă am primit de la o prietenă! *_*


4 gânduri frumoase:

  1. Și eu mi-o doresc de ceva timp. Să nu ne dezvălui prea mult în recenzie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu, o să încerc doar să vă arăt frumusețea ei, că am parcă sentimentul că o să-mi placă. :D

      Ștergere
  2. Felicitări, Adina! Ține-o tot aşa! :)
    Şi eu îmi doresc demult cartea. Mi se păreau aşa frumoase citatele extrase din ea!
    Aşteptăm cu nerăbdare recenzia! Spor la citit şi o zi minunată! Pupici! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Daria!
      Abia aștept și eu să o termin, că deja nu mai am mult din ea. :D O zi plăcută și lecturi frumoase, pupicei! *_*

      Ștergere

Un produs Blogger.