Sponsor nou: Books Express

Hihiii, am onoarea să vă anunț că blogul are un nou și frumos sponsor, și anume, site-ul online Books Express. Îmi doream extrem de mult să colaborez cu ei, având în vedere ce cărți minunate au pe site și iată că dorința mi s-a îndeplinit.



De asemenea, voiam de ceva timp să citesc o carte în engleza, însă niciodată nu m-am îndurat să dau atât de mulți bani pe una (probabil că știți că sunt destul de scumpe), dar acum iată că am ocazia să citesc una. Trebuie în viitorul apropiat să îmi trimită The Thing About Jellyfish” – Ali Benjamin și sunt tare curioasă cum o să mi se pară.

Vă invit să accesați și voi site-ul lor (apasă aici), pentru a vedea minunățiile pe care le au. Eu le mulțumesc frumos pentru colaborare! Voi ce mai citiți, ați citit până acum vreo carte în engleză?



14 gânduri frumoase:

  1. Felicitări! Am auzit numai lucruri bune despre acest site. Eu până acum, nu am citit carţi în engleza, şi nici nu vreau să citesc :))
    Spor la citit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeesc, Robert! De ce nu vrei să citești cărți în engleză? Așa reușești să o înveți mai bine. :D
      Mersii la fel, o seară frumoasă!

      Ștergere
    2. Măii, să știi că nici eu nu prea mă pricep și chiar mă oftic pentru asta, dar am zis să încerc totuși. O să stau cu dicționarul lângă mine și gata. :D :))

      Ștergere
    3. Mulțumeesc! O zi frumoasă! >:D<

      Ștergere
  2. Felicitări, Roxi! Mă bucur că înaintezi şi că ai încredere în tine! Continuă tot aşa!
    Eu nu am citit până acum nici o carte în engleză, dar mi-ar prinde bine, pentru că aşa se poate învăța cel mai bine!
    Succes în continuare, la câți mai mulți sponsori! Pupici! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Daria, pentru susținere și pentru cuvintele frumoase! >:D<
      Da, într-adevăr, este un exercițiu foarte bun și merită să-l încerci. Succes și ție în tot ce faci, pupiceeei! *.*

      Ștergere
  3. Felicităăări! Mă bucur pentru tine și blogușorul tău! :D
    Am citit câteva cărți în engleză, deși destul de puține, daar mă rog, încerc să remediez situația căci am câteva cărți în engleză care așteaptă să fie citite, dar nu le-am venit încă rândul. :)) Ultima citită e „The catcher in the ray”. Ți-o recomand, se citește și foarte ușor. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeesc mult! >:D<
      Abia aștept să mai citesc și eu în engleză. Acea carte chiar voiam să o citesc în română, dar uite că mi-ai dat idee și mai bine o s-o citesc în engleză, dacă fac rost de ea. :D
      Sper să reușești și tu să citești cât mai multe și să te bucuri de ele! *.*

      Ștergere
  4. Bratosin Corina Mihaela26 aprilie 2016 la 14:48

    Nota 10 pt initiativa si felicitari pt ca ai reusit! :-)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.