Zombie Apocalypse Book Tag

Haha, tag-ul ăsta e mult prea funny ca să nu-l fac și eu! O să-l fac în engleză, pentru că sună mult mai bine așa. Eu l-am găsit pe blogul Dreamland Book Blog.

Iată regulile:

1. Pick 5 books.
2. Turn to a random page.
3. The first name you see gets to be on your zombie survival team.
4. Apply the characters to the 10 situations and types of people in the order you got them.
5. Fret over how doomed you are.


Harry Potter”
1.The first person to die: Ron Weasley


Nuuu, ia-mă pe mine mai bine! :))

2.The person you trip to get away from the zombies: Profesorul Lupin


Mereu mi-a plăcut de tine, dar asta e, îmi pare rău... :-<


Divergent”

3.The first person to turn into a zombie: Four



Oh, și eu care mă bazam pe tine...

4.The person that trips YOU to get away from the zombies: Eric


Nici nu mă așteptam la altceva din partea ta, huă!


„Hoțul de cărți

5. The idiot of the team: Adolf Hitler



Ok, asta-i chiar funny. :)))

6. The brains” of the team: Liesel Meminger



Oo, da, aici chiar că s-a nimerit bine!


Girl Online”

7.The team’s medic: Elliot



Meh, poate nu chiar…

8.The weapons expert: Noah



Mă bazez pe tine, Noah!


Tiger Lily”

9.The brawler: Peter Pan



Heeeii, de ce ești agresiv?

10.The team captain: Tiger Lily



Yay, cu așa caracter curajos, cu siguranță suntem salvați!


A fost tare distractiv tag-ul, așa că vă invit și pe voi să îl faceți. Dacă îl veți posta pe blogul vostru, vă rog să menționați că l-ați preluat de pe blogul meu și, bineînțeles, aștept un link către postarea voastră, ca să văd cum v-a ieșit!


O să dau totuși în mod special tag-ul unor persoane dragi, ale căror bloguri le urmăresc: Diana – Dreams Have Wings, Alexandra – Forever Lost In Literature, Mălina – Books or Movies?, Cătălina – We are women of letters, Bianca – Boundless Daydreamer, Simina – Simina’s Books, Daria – Cărțile Nopții. Sper să vă faceți timp să-l realizați și voi, pentru că mie una mi se pare tare distractiv și drăguț! >:D<

12 gânduri frumoase:

  1. Chiar că e amuzant ^.^ !

    La faza cu Four eu m-aș bucura, dar după ar fi aiurea că poate să te prindă mai repede decât ceilalți :/, iar la „Girl Online” - sunt prea adorabili amândoi pentru asta :))

    Mulțumesc mult de tot pentru tag :3 Am să-l fac zilele astea și revin cu link-ul :>

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, exact.

      Cu mare plăcere, Diana, abia aștept să văd ce o să-ți pice și ție! >:D<

      Ștergere
  2. Daaa, ce amuzant e!

    Nu știu sincer, dar voi vedea. :)

    Mulțumesc de nominalizaaaareee! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, vai, ce distractivă e leapșa asta! Mulțumesc mult că m-ai nominalizat. Acuși e gata și o postez pe blog. =)

    RăspundețiȘtergere
  4. Woah, leapsa asta este super interesanta, imediat ce ajung acasa la biblioteca mea iubita promit ca o voi face. Multumesc Roxi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihii, mă bucur tare mult. Cu mare plăcere! >:D<

      Ștergere
    2. Si am ajuns acasa :)) aici sunt raspunsurile http://booksormovie.blogspot.com/2016/09/zombie-apocalypse-book-tag.html pupici

      Ștergere
    3. Wii, o să mă uit imediat peste ele, pupicei! :*

      Ștergere
  5. Ce tare a fost, l-am făcut și eu: https://thecemeteryofbook.blogspot.ro/2016/11/tag-zombie-apocalypse.html :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.