Știați că...? #interestingfactsaboutbooks






Oamenii care citesc sunt de două ori mai puțin probabil să dezvolte Alzheimer. Asta pentru că cititul antrenează și îmbunătățește memoria.






Sursa: aici 


Hihii, mă bucur să aflu asta, că uneori zici că am Alzheimer. :)) Voi cât de mult citiți? :D


4 gânduri frumoase:

  1. Hihi, si eu mi-am spus asta. Mi se mai intampla sa uit cate ceva :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha. Eu mă consolez cu faptul că ni se întâmplă tuturor. :))

      Ștergere
  2. Nu știam, dar legat de Alzheimer: îți recomand cartea Elizabeth a dispărut. Între timp te invit să faci și acest tag, dacă dorești: http://bit.ly/this-or-that-tag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, chiar era pe wish list-ul meu, am auzit că e tare bună! Mă uit acum peste tag, mulțumesc! >:D<

      Ștergere

Un produs Blogger.