Baroque Books&Arts - Editura de care nu auzisem niciodată până acum

Da, e adevărat, așa cum spune și titlul, nu auzisem până acum de această editură, însă pot să zic că m-a impresionat într-un mod cu totul plăcut; la modul că vreau să citesc aproape toate cărțile de la ei, haha!

Deși încă n-am apucat să citesc nicio carte de la ei, din descrierile prezentate pe site, după coperți și după modul în care e abordat totul, tind să cred că e o editură care publică numai cărți de calitate, de bun gust, elegante și rafinate.

Chiar îmi doream să se înființeze o astfel de editură, mai ales pentru că vreau să mă interesez mai mult despre istoria modei, a parfumului, despre diferite personalități ce au fost semnificative pentru această zonă a frumuseții și cred că această editură mă va ajuta să acumulez o mulțime de informații din această categorie, și nu numai.

O să vă las mai jos cărțile care mi-au atras cel mai mult atenția și pe care mi-ar plăcea să le citesc. Trebuie să recunosc că inițial le-am ales după copertă (și le-am ales pe toate), însă după am făcut o selecție, în funcție de preferințele mele. Dacă vreți să citiți descrierea cărții, apăsați pe imagine și veți fi redirecționați către site-ul editurii.



Vouă ce carte vă face cel mai mult cu ochiul? Ați mai auzit de această editură? Ați citit ceva de la ei?




6 gânduri frumoase:

  1. Sinceră să fiu, nici eu nu auzisem despre această editură. Am aflat acum ceva timp despre ea, ce-i drept, și mi se pare că au niște coperți absolut superbe <3 ! Mi-au făcut și mie cu ochiul câteva și abia aștept să mi le cumpăr ^^”
    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, coperțile sunt genialee! <3 Și eu vreau să-mi iau câteva; pe lângă faptul că le-aș lua numai să mă uit la ele, unele mi se pare că au subiecte chiar interesante.

      Spor la citit! ^.^

      Ștergere
  2. Eu auzisem de această editură, văzusem pe elefant niște cărticele cu coperți foarte frumoase și așa am descoperit Baroque Books ♥
    P.S. Nu are legătură cu postarea, dar am găsit un tag super drăguț și te-am nominalizat și pe tine la el, poate vrei să îl faci: http://thecemeteryofbook.blogspot.ro/2017/07/tag-mid-year-book-freak-out_28.html?m=0 .
    Pupici ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, da, coperțile sunt superbe! :D

      Hihii, m-a nominalizat și Daria, îți mulțumeesc! Pupicei și spor în tot ce faci! *.*

      Ștergere
  3. Deci acum aud prima dată de editura asta. Și coperțile alea... OMG!! Sunt absolut superbe.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.