New York Public Library #librariesaroundtheworld

Hihii, vrând să fac un articol care să se încadreze într-una din rubricile menționate într-o postare anterioară în care vă spuneam despre noile rubrici de pe blog (vezi aici), mi-a trecut prin minte altă idee. De data asta sunt mai spontantă și o să aplic fix acum ideea. Ca să nu stau de fiecare dată să fac un articol nou legat de ce rubrică mi-a mai trecut prin cap, o să pun la fiecare postare un „#” cu numele rubricii. Așa căăă: #librariesaroundtheworld


Astăzi am tot căutat articole despre ce să vezi/faci în New York, căci mă mai apucă uneori să caut chestii de genul ăsta despre diferite țări/orașe, și am văzut că în majoritatea s-a menționat biblioteca publică. Uitându-mă mai bine la arhitectura bibliotecii, mi-am dat seama că îmi este familiară. Asta pentru că, pe scările acestei biblioteci, s-au filmat atââtea scene din serialul Gossip Girl!



Am fost atât de încântată încât mi-am zis că trebuie să ajung într-o zi aici, ca să stau pe treptele pe care au stat și Serena și Blair. Poate că e puțin puerilă această dorință, dar cred că fiecare dintre noi ar vrea să meargă undeva unde s-a filmat un serial/film drag și să stea în aceleași locuri unde odată au stat actorii. Nu pot să spun că Gossip Girl e serialul meu favorit (mai ales că n-am văzut prea multe seriale), pentru că erau o grămadă de chestii cu care nu eram de acord – bârfa în exces, prieteniile de fațadă, relațiile între personajele principale – dar totuși am fost captivată de această lume, am fost uimită de Brooklyn, de New York și m-am îndrăgostit de actori (să se înțeleagă, nu doar de actori, și de actrițe – de fapt, mai mult de ele). :))

În fine, nu vreau ca acest articol să se transforme într-unul legat de cât de mult mi-a plăcut mie Gossip Girl, dar am vrut să asociez această bibliotecă cu ceva, să îi dau o semnificație.

Dacă în serial am tot văzut-o de afară și mi-a dat chiar și așa dorința de a o vizita, ei bine, trebuie să recunosc că pozele în care era prezentat interiorul acesteia, m-au impresionat. Nu aș fi crezut că o bibliotecă publică poate fi atât de frumoasă, atât de elegantă și de luxoasă, chiar și dacă vorbim despre New York!

New York Public Library (NYPL) e a doua cea mai largă bibliotecă publică din Statele Unite ale Americii și a patra cea mai largă din lume. Aceast a fost dezvoltată în secolul al XIX-lea și este deschisă unui public larg de oameni, de la studenți până bătrâni.

Prea multe informații interesante despre bibliotecă nu am ce să vă prezint (puteți viziona filmulețul atașat mai sus), așa că o să vă las să vă bucurați de imagini și să vă imaginați pentru câteva momente cum ar fi să citiți o carte într-un astfel de loc splendid. Enjoy!





Găsesc interiorul atât de vintage și de classy, încât aș da orice să fiu acum acolo. Sper că voi ajunge într-o zi, iar dacă nu, voi călători oricum cu mintea. Voi ce părere aveți despre bibliotecă, ce impresii v-a lăsat? Ați vrea să ajungeți într-o zi aici? Ah, și a urmărit cineva serialul Gossip Girl? :D

Și ca să fiu în ton cu GG:

                                XOXO,
                                  

14 gânduri frumoase:

  1. Ei bine, cu siguranţă că mi-ar plăcea să ajung aici, cam la fel de tare cu cât mi-ar plăcea să vizitez New York-ul. :) Şi totuşi, dorinţa asta a mea nu e în top. Sunt alte locuri pe care le-aş vrea să le vizitez, locuri pe care nu le-am văzut din filme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, exact! Chiar atunci când am făcut articolul, mă gândeam cât de tare ar fi să ajung în New York, dar mi-am dat seama că aș renunța la el pentru o grămadă de alte locuri mai exotice și, cum ai zis și tu, pe care nu le-am văzut în filme.

      Mulțumesc pentru comentariu, pupici! *.*

      Ștergere
  2. New York mi se pare un oraș frumos, dar am alte orașe, mai clasice, să zic așa, care mi-aș dori să le vizitez. Îmi plac mult clădirile istorice, unde s-au întâmplat lucruri importante în istoria țării și spațiile verzi.

    Lecturi frumoase își doresc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și eu am multe alte orașe pe care aș vrea să le vizitez. New York-ul de fapt nici n-ar fi practic pe lista mea de must see, dar dacă mi s-ar da oportunitatea, clar aș vrea să ajung și acolo. Interesantă pasiunea - dacă pot să-i zic așa - cu clădirile istorice. Pe mine nu ma pasionează chiar așa de tare; mi-ar plăcea mai mult să ajung undeva, într-un loc mai diferit. :D Recent mi-am zis totuși că vreau să ajung în lagărul de la Auscwitz; ne povestea profa de istorie cum e și chiar mi s-ar părea genial să ajung acolo.

      Asemenea, Daria, te pupicesc! :*

      Ștergere
  3. O Doamne Dumnezeuleee *.* cât. e. de. frumoasăăăăăă. OMG!!! Vreau și eu acoloooo T-T

    Super ideea cu rubricile și # și tot. Felicitări ^-^ !

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I knoow, I knoow, e genială! <3

      Wii, îți mulțumeesc, mă bucur să văd că-ți plac ideilee! ^.^

      Ștergere
  4. Gossip girls? Deci de acolo era actrița de care mi-a zis o fată că îi aduc aminte :)) - într-o poză de-a mea. Oricum...mă simt prea originală/specială etc pt că nu semăn cu nimeni.. :(
    Îmi place foarte mult tot ce încadrează la categoria vintage, mi se par foarte frumoase. Ar trebui să trec si eu pe acolo :)
    Te pup, Roxii! ^^
    P. S.: Acum o să te bag la urmărire, m-am hotărât :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihii. Am și eu o prietenă care seamănă cu Blair și e atât de frumoasăă!
      Și mie îmi plac foarte mult. :D

      Wii, mă bucur. Pupici! ^^

      Ștergere
  5. Of!De abia trecusem peste obsesia cu New York(seria Instrumente Mortale e de vină...)Foarte originală ideea de a scrie despre Bibliotecă.Serialul GG l-am văzut mai demult.Niciodată nu am putut să aleg care e fav mea dintre Blair şi Serena.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, eu n-am citit seria aia de cărți. Mulțumesc de apreciere! *.* Cât despre GG, acum că mă gândesc, nici eu nu cred că pot să aleg, sunt atât de frumoase amândouăă!

      Mulțumesc de comentariu și te mai aștept pe blog! >:D<

      Ștergere
  6. Interesantă postare. Aş vrea să vizitez şi eu această bibliotecă :)
    P.S: Eu ştiam că în Gossip Girl Serena şi Blair stau pe scrările Muzeului Metropolitan, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc! *.* Da, acolo stăteau, dar am văzut niște poze și pare că stăteau și pe scările bibliotecii. E oricum posibil să mă înșel.

      Ștergere
  7. New York e cel mai tare oraș!!! Și visul meu e să ajung într-o zi acolo!
    Interesant articol! Mult succes! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți îndeplinești visul și să rămâi plăcut impresionat de oraș! >:D< Mulțumesc, mult succes și ție! ^^

      Ștergere

Un produs Blogger.